صفاسیتی وبسایتی تفریحی
شاد شاد شاد شاد باشید
 
 

 

بازیکنان بارسلونا قصد دارند برای جشن   قهرمانی خود در اروپا  در کنسرتی که توسط شکیرا دوست پیکه برگزار می شود شرکت کنند.
بارسلونا شنبه شب موفق شد در دیدار پایانی جام باشگاههای اروپا با نتیجه 3 بر1 از سد منچستر یونایتد بگذرد و قهرمان اروپا شود.

 

کنسرت شکیرا به مناسبت قهرمانی بارسلونا !+ عکس

پیکه که سابقه پوشیدن لباس منچستریونایتد را نیز دارد در صفحه توئیتر خود نوشت:" بازیکنان  بارسا قصد دارند به کنسرتی که توسط شکیرا در استادیوم المپیک برگزار می شود بروند."
پیکه و شکیرا در زمان ضبط موزیک ویدیوی جام جهانی 2010 با یکدیگر آشنا شدند و در ژانویه 2011 شکیرا اعلام کرد از نامزد خود "آنتونیو دولا روا" وکیل آرژانتینی جدا شده است و چندی بعد نیز شایعاتی در رسانه ها مبنی بر ارتباط او و پیکه منتشر شد و نهایتا شکیرا در ماه مارس  رسما اعلام کرد قصد دارد با جرارد پیکه زندگی کند.



سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : علیرضا

 

مراسم هفتمین شب درگذشت ناصر حجازی دقایقی قبل با حضور اهالی فوتبال و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین در این مراسم که از سوی خانواده زنده یاد ناصر حجازی و در مجموعه فرهنگی ورزشی سرخپوشان آریا برگزار شد غیر از اقوام و آشنایان خانواده اسطوره تازه درگذشته فوتبال کشورمان ، علی پروین مرد محبوب سرخ ها که البته خود یکی از سهامداران این مجموعه فرهنگی ورزشی است و جمعی از ستارگان سرشناس ادوار فوتبال ما چون منصور پورحیدری ، علی دایی ، احمد عابدزاده ، مهدی رحمتی ، وحید طالب لو ، آرش برهانی ، برادران مظلومی و جمعی از مدیران فوتبالی چون مصطفی آجورلو ، مهدی تاج ، علی فتح الله زاده و حسین هدایتی حضور داشتند.

همچنین چهره های سرشناسی از جامعه هنر چون پوری بنایی ، مهناز افشار و رضا یزدانی را می شد در جمع مهمانان دید.

به دلیل پرهیز از ازدحام جمعیت ، مراسم یادبود ناصرخان بدون دعوت عمومی از مردم و تنها برای حضور مهمانان ویژه خانواده حجازی برگزار شد. البته مردم فوتبالدوست کشورمان در مراسم تدفین و سوم ناصرخان سنگ تمام گذاشتند و با حضورشان یاد اسطوره فوتبال ایران را گرامی داشتند



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صفاسیتی وبسایتی تفریحی و آدرس safa-30-ty.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 50644
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1